Ahad, 1 Ogos 2010

Suatu Pengenalan~


Akhirnya berjaya gak saya buat blog.. punye jenuh saya nak pilih template untuk blog nie, tapi segala rintangan telah berjaya ku rempuh hehe.. Ok... Sedikit pengenalan tentang diriku.. Nama diberi Iskandar Zulqarnain.. Dilahirkan oleh ibuku pada pagi Sabtu 16 Mei 1992 yang indah di Hospital Taiping.. Putera sulung daripada 6 beradik.. Alhamdulillah.. Sudah berada di International Islamic College Malaysia hampir 4 bulan.. 4 bulan yang banyak mengajar saya tentang dunia luar, 4 bulan yang lebih mendekatkan diriku pada Islam yang sebenar.. urm...Insyallah jika ada rezeki akan menyambung ijazah sarjana muda di International Islamic University Malaysia.. kalian doa2kanlah yer.. Itu saja buat kali ini.. saya akan sentiasa meng'update' blog ini insyallah... (^_^)

2 ulasan:

  1. salam.. ni mesti kawan fatin adilah kan? smpaikan salam ana dgn dya ya.. =D
    stu lagi,bday anta sma dgn hari guru.. xD

    BalasPadam
  2. salam. saya x kenal awak. tapi bila saya tgk FB awak. saya jumpa blog awak. bila saya baca blog ni. hati saya lain. tak tahu kenapa. minta halal kan apa jua ilmu yang ada dalam blog ni. mungkin kita boleh kongsinye nanti. salam perkenalan yea (:

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...